Időjárás: Vége a csapadékban és élelemben gazdag tavasznak, beköszöntött a szárazság. A fekete bundájú farkasok szenvednek. Ha lehet a kölykök maradjanak víz közelben, mert ez a nagy hőség veszélyes lehet rájuk nézve. Hírek: Az Eglericus hegy elzárta Aewen-t a többi területtől (nem teljesen, csak nehezen megközelíthető) és az öt falkát ketté választotta. A Heledirek és a kóbor farkasok a hegyekbe menekültek. A szellemek háborúja elkezdődött, és a történtek miatt a falkák tanácsa lemaradt. A falkák próbáljanak rendeződni és a tagok először keressék meg a vezérüket, aki majd mindent elmagyaráz.
Csakis a cserék designját vagyok hajlandó megnézni, ha szólnak, de ha felmegyek általában szoktam írni a chatbe, azért nem szeretném ha minden második nap a "gyere nézz be, új dizim van :)" szöveggel lenne tele az üzenőfal.
Minden egyéb hirdetés (versenyek, szavazás, oldal etc.) a hirdetőkönyvbe menjen, ami ide kerül azt törlöm és akár bannolhatlak is érte. Mindenki figyelmébe ajánlom a netikettet, ami igen hasznos lehet és ennek betartását az oldalon is elvárnám.
Egy szerkesztő van: Elwen
¤Holdfázis¤
Nem árt figyelni a holdfázist, ami színesebbé teheti a játékot, valamint gyakorta fűződnek hozzá fontos események. Ha telihold van szokatlan jelenségekre figyelhetnek fel Aewen lakói (nyugodtan engedjétek szabadjára a fantáziátokat), de mindenképpen furcsa álmaik lesznek, már ha képesek lesznek aludni.
Holdtöltekor erősödik a mágikus energia, míg holdfogyatkozáskor egyre gyengül. Erre különösen oda kell figyelni, főként ha valami komolyabb varázslatot szeretnének végrehajtani a farkasok.
Nah itt van a párbaj menete, amit csináltam, bár sokkalinkább magamnak vázlatos leírás, nem igazán másoknak szánt magyarázat. (A kérdésekre persze minden esetben szívesen válaszolok)
Leos: Lehet én nem értem pontosan mire gondolsz, de ez valamilyen szinten nem lenne igazságos mondjuk egy omegával szemben aki nagyobb rangot akar. De ez farkastól is függ, van amelyik szívósabb, de szívesen várom mások véleményét is ezzel kapcsolatban.
LuPir: Természetesen ez benne van, hogy egy törékeny fürge nőstény nem tud egy ugrással a földre teríteni egy izmos hímet. De azt nem is engedélyezném... Egyébként érdekelne milyen párbajrendszert gondoltál ki.
A legyilkolható állatokkal kapcsolatban: A szellemeket ne nagyon keverjük bele a dolgokba, túl erősek ahhoz ^^" De egyébként azt hiszem értem mire gondolsz, viszont erre ott van az ismeretlen terület, ott ilyesmi kalandokat találok/találunk ki :)
2011.06.19. 10:59
LuPir
Legyilkolható állatokhoz
Ha már felvetődött a dolog, akkor már ezeket a kalandokat nem csak "legyilkolás/elkergetés" köré lehetne csavarni, hanem egykis fantázia bevezetése után különféle komolyabb kalandokat is össze lehetne hozni, amiér pontok járnak. Most nem feltétlen arra gondolok, hogy hazasegíteni egy eltévedt sárkányt, de mondjuk valami fedőstory alatt pl egy farkas az élet-halál sávjába lépet... Jön Dragnir és akkor most követed, vagy nem? Ő márpedig visz... De nem akarsz... és kikerülni az ilyen kutya... farkasszorítókból (Ez most csak egy gyenge példa volt, de remélem érthető a lényege :D Ez nem annyira csak az erőre, és harci képességekre menne rá, hanem a találékonyságra, a célok felfedésére és hasonlókra)
2011.06.19. 10:52
LuPir
Noss, én már dolgoztam ki Párbajrendszert, ha érdekel, megoszthatom, de nem ez a lényeg.
Az ötlet alapvetően nem rosz, az egy gond csak az, hogy így sokkal inkább pontalapú egy-egy párbaj. Minnél több tulajdonsággal kell variálni, annál bonyolultabb követni az egészet, és a tulajdonságok között találtam olyat is, amelyek némiképp fedik egymást. (Pl Védekezés és kitérés, mivel, ha csak azt nézem, hogy maga a kitérés is lehet egy csel, amivel egy gyorsabb farkas az erősebb csapását kivédi, elhárítja... remélem érthető mire gondolok :) )
Én ráadásul a mostani Tulajdonságokat nem cserélném le, inkább kibővíteném ezekkel, ha már választani kell, mivel ha kicsit reagalapúbbá válik az egész, akkor a mesélő/kalandmester figyelheti azt is, hogy a karakterhez mennyire illik egy támadás, egy védés, vagy csak egy egyszerű mozdulat... (Mondjuk egy gyenge nőstény nyilván nem ugrik neki egy testes hímnek, hogy feldöntse, de ha mégis így tesz, nem járhat sikerrel... Legalábbis csak kevéssel...)
Umm... asszem én itt abbahagyom, ha érdekelnek az ötletek, akkor sztm e-mail/Msn egy jobb választás lenne, ez meg egykis ízelítő a dologból ^^
P.S.: Amúgy maga a harcok menetének megújítása egy jó ötlet :)
2011.06.19. 10:43
Leos
Ez jó ötlet szerintem, de lehetne egy kikötés is... Ez alatt arra gondolok, hogy kellene egy egészségszint, ami mutatja mennyire harcképes a farkas és az emelyik nem képes az nem állhat ki harcra... Vagy ez lenne a sebzéspont?
Harcok
Arra gondoltam a harcok kicsit lehetnének másképpen. Ha az egyik karakter kihívja a másikat akkor egy párbaj szerűség lehetne. Lenne pár tulajdonság amire ellehet osztani a megadott pontokat. Nos viszont vannak az EP azaz az erőpontok(mindegyik karakternek van) a kérdés. Mi legyen velük? Az erőpontok pluszok legyenek amiket a harcokban eloszthatsz egy tulajdonságra, vaaagy a sebzéspontokhoz menjen. Máris elmagyarázok mindent.
Támadás: Minnél nagyobb a pontszám annál erősebb a harapása stb.
Védekezés: Minnél nagyobbak a pontjai annál jobban védekezik(kevesebb sebzéspontot veszít)
Kitérés: Minnél nagyobbak a pontjai sokkal nagyobb esélyel tér ki a támadások elől.
Kitartás: Minnél nagyobbak a pontjai annál több a sebzéspontja(tovább bírja a harcot)
Szerencse: Minnél nagyobbak a pontjai annál nagyobb rá az esély, hogy támadásai sikeresek lesznek.
(Egyenlőre csak ennyire gondoltam,de ha szeretnétek bővülhet)
Lesz egy sebzéspont, mindenkinek ugyanannyi(vagy ha a pontok bónuszok akkor más-más) Ha valakit megharaptak csökken a sebzéspontja, természetesen.
Most nem az elvállalható karakterekre gondolok, hanem direkt csinálnék pár karaktert akiket bizonyos pontszámért meglehet ölni. Pl.: Van egy puma amit 4 pontért meglehet ölni, természetesen több farkas között eloszlanának a pontok. Egy állatnál userenként egy farkas mehet. De az sem baj ha nem ölnek a farkasok, esetleg eszükkel vagy gyorsaságal stb. bizonyítanak akkor is kaphatnak pontot. Mondhatni amolyan küldetések. Kiváncsian várom a véleményeket, esetleg változtatásokat. Elwen
Ötleteket és javaslatokat mindig szívesen fogadok,hisz célom,hogy minnél jobb legyen az oldal és mindenki jól érezze magát.Ha valaki megtisztel azzal,hogy ötleteit megossza velem azt értékelem a többiek pedig hozzá fűzhetik saját véleményüket. Elwen
A főbb menük ide kerültek, szerintem egyértelmű, hogy melyikben mit találsz, de mielőtt kérdezel mindenképpen olvasd el az oldalon lévő tartalmat. Nem hátrány, hogyha a láblécet is megvizsgálod (legalul), mert ott is lehetnek érdekességek, amik lehet, hogy nem kerültek be ide, de azért fontosak lehetnek. Kellemes böngészést!
Bármilyen témájú oldal jelentkezhet, ebben nincs kötöttség, de a szerepjátékos oldalak kis előnnyel indulnak. Természetesen nagyon fontos a tartalom, ez a első szempont amit figyelembe veszek, valamint a szerkesztő viselkedése a látogatókkal. De nem mellékes a kinézet sem. Ez amolyan elit linkcsere.
Én képpel linkelek, ezért te is képpel (jobb vagy bal oldalra) rakj ki. Ha szünetel vagy bezárt az oldalad, kérlek szépen szólj, bár rendszeresen ellenőrzöm a cseréket. Ha úgy gondolod megfelelsz a "feltételeknek" akkor nyugodtan jelentkezz a chatben vagy a vendégkönyvben. :)
Szünetel/bezárt: Christy, Katz, TL,
¤Az éjszaka hangjai¤
Általában évszakhoz illő hangulatos kis videót választok, ami olykor ihlet forrás vagy kedvcsináló lehet. A 'Dance of wolves' c. kis videó tökéletesen szemlélteti a farkasok mindennapjait és van egy különleges sötét, de egyben rejtélyes (no meg persze varázslatos) hangulata, amit szeretném ha átéreznétek.
Teljes mértékben passzol Aewenhez, mintha az oldalnak készítették volna. Szóval hajrá, merüljünk bele a gyönyörűségbe.
¤Sorrend¤
A sorrend nem betartása komoly gondot okozhat, ezért ha valaki megszegi ezt, annak a reagját törlöm. Itt egy kis segítség, hogy ki után ki következik. Kihagyni valakit csak akkor lehet, ha ő azt mondta(nem ér rá, nincs ötlete, kedve), vagy ha a user inaktív lesz, akkor a szerkesztő engedélyezi az előzést.